Мања слова Већа слова РСС

Мој кутак

Неwслеттер Пријава за newsletter

Питајте Пореску управу

>

АНКЕТА ПОРЕСКЕ УПРАВЕ – ПЕРЦЕПЦИЈА ПОРЕСКИХ ОБВЕЗНИКА О ЗАКОНУ О РЕПРОГРАМУ ПОРЕСКОГ ПОТРАЖИВАЊА И КВАЛИТЕТУ СЕРВИСА ПОРЕСКЕ УПРАВЕ

АНКЕТА ПОРЕСКЕ УПРАВЕ – ПЕРЦЕПЦИЈА ПОРЕСКИХ ОБВЕЗНИКА О ЗАКОНУ О РЕПРОГРАМУ ПОРЕСКОГ ПОТРАЖИВАЊА И КВАЛИТЕТУ СЕРВИСА ПОРЕСКЕ УПРАВЕ
Датум објаве: 25.04.2017 11:57 | Аутор: Пореска управа - М.В.

Испис Штампај страницу


Пореска управа је у току реализације активности везаних за Закон о репрограму пореског потраживања спровела анкету, у циљу оцјене задовољства пореских обвезника наведеним Законом и степена ефикасности услуга које су порески службеници пружали обвезницима у току Јавног позива Министарства финансија.

Од укупно 6.394 пореска обвезника која су поднијела захтјев за репрограм, анкетом је било обухваћено 1.442 лица, и то из осам општина из све три регије Црне Горе, а исти су одговарали на три питања, уз оцјену од 1 до 5:
1. Колико сте задовољни Законом о репрограму пореског потраживања?
2. Колико сте задовољни услугом пореских службеника приликом преузимања Н3 обрасца из подручне јединице?
3. Колико сте задовољни услугом пореских службеника приликом достављања захтјева Централи Пореске управе?

                Пореска управа

Од укупног броја анкетираних обвезника, 1.233 лица било је у потпуности задовољно Законом и степеном услужности пореских обвезника, док је 209 лица било дјелимично задовољно истима.

 

                           Пореска управа

Када су у питању одговори на појединачна питања у оквиру анкете, статистика одговора је сљедећа: 

                 Пореска управа

 

Највећи степен задовољства забиљежен је код обвезника из општине Будва, и то чак 98,12%. Статистика степена задовољства Законом и услугама Пореске управе по општинама, а на основу одговора обвезника налази се испод:

             Пореска управа

У циљу јачања проактивног приступа према пореским обвезницима и препознавања потреба за јачањем сервисне функције, Пореска управа ће у континуитету спроводити овакве активности, те на основу резултата истих усмјеравати доступне ресурсе за унапређење сервисне функције пореског органа и смањење административног оптерећења при испуњавању пореских обавеза.

Пореска управа Црне Горе